Addicted
Sweetbox





u know I won't put up a fight
And I know u're wrong
But I'll say u're right
And it'll keep going down this way
I try to change the rules
but it's the same old game
'Cause u know I'll never leave
And u know u'll never stay
But I'm Addicted bad to u
God, I need to
Walk away……
But I'll never I try and try
Walk away……
I'll never walk away
I try to take the higher road
Say easy come, easy go
'Cause u'll never change
u'll never show
I'm Addicted to the urgency
I'm Addicted to the chase
Another dose of u
could be the end of me
But I'm Addicted bad to u
I'm Addicted to the urgency
I'm Addicted to the chase
Another dose of u
could be the end of me
But I'm Addicted bad to u



Welcome to my masquerade
Where we all gonna lie
in the beds we made
I know I need to
Start cutting down on my supply
I need a 12 step program 4 goodbye
No excuses, no more lies
I'm Addicted to the urgency
I'm Addicted to the chase
Another dose of u
could be the end of me
But I'm Addicted bad to u
I'm Addicted to the urgency
I'm Addicted to the chase
Another dose of u
could be the end of me
But I'm Addicted bad to u



I'm Addicted to the urgency
I'm Addicted to the chase
Another dose of u
could be the end of me
I'm Addicted to the urgency
I'm Addicted to the chase
Another dose of u
could be the end of me
But I'm Addicted bad to u




你知道我不會和你吵架
而且我知道你都是錯的,我則是對的
這樣的情況會一直維持下去
因為我曾經嘗試要改變這樣的情形
但仍然無法改變這個遊戲規則
因為你知道我不會離開你
而我知道你永遠不會留在我身旁
天啊,我必須要



離開,真的要離開,但是我做不到
我一試再試
離開,試著離開,我還是做不到
我仍然無法離開你,因為
我試著唱高調
說"來得快,去得也快"
因為你永遠不會變,也不會展現你的真心


我沉迷在你的堅持裡
我沉迷在你的追求裡
讓我再得到一次你的愛情,我將會永遠沉淪在其中
我已深深的被你吸引
我沉迷在你的堅持裡
我沉迷在你的追求裡
讓我再得到一次你的愛情,我將會永遠沉淪在其中
我已深深的被你吸引



歡迎來參加我的化妝舞會
我們都必須躺在謊言的溫床上
我知道我一定得如此



請切斷我愛情的滋潤
我需要12個步驟來說再見
不要藉口,不再有謊言

我沉迷在你的愛情裡
請離開,一定要離開,但是我仍然無法離開你







嗯 就醬 (( 巴

xD~

By阿茶`cha*))
arrow
arrow
    全站熱搜

    高高:)) 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()